Om ASK

Föreningen har som ändamål att bedriva ideell verksamhet i form av en förening med särskild målsättning att initiera och främja ett aktivt användande av kulturarv i projektform med mål att stödja en god samhällsutveckling.

Vi står för demokrati, och alla människors lika värde oavsett social, etnisk, kulturell eller religiös bakgrund. Föreningen vänder sig till människor i alla åldrar, oavsett bakgrund. Föreningen ska aktivt arbeta för att motverka all form av diskriminering.

Org nummer: 802522-8040

Advisory board

Vill du vara med?

Våra grupper:

• Dans + BILD
  • Musik + BILD
  • PR + BILD
  • Digitalt + BILD
  • Museum + BILD

Christian Arnet

Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Mauris laoreet posuere nunc, eu accumsan nibh. Maecenas ornare erat nec mattis condimentum. Nullam egestas mauris dui, sit amet gravida arcu commodo non. Sed tristique nulla suscipit diam ultricies facilisis. Aliquam interdum eget enim sit amet sagittis. Nunc auctor feugiat condimentum. Sed at pretium risus. Fusce eget suscipit ligula. Proin eget ipsum fermentum, blandit odio in, iaculis felis. Integer ligula erat, rhoncus et tellus id, rutrum fermentum augue. Mauris vitae sodales nunc, a elementum arcu.

Staffan Gerlöw

Edna Eriksson